به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی‌اکبر اسحاقی در نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 98 افزود: دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر تصمیمات لازم برای هرچه بهتر رفاه حال مسافران نوروزی اتخاذ کنند.
وی اظهار داشت: بازرسی و نظارت مستمر بر ارائه خدمات می‌تواند باعث افزایش رضایت هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باشد .
معاون فرماندار ابرکوه بیان کرد: معرفی جاذبه‌های تاریخی ، طبیعی و گردشگری این شهرستان و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و اقامتگاه‌ها ، بایستی برای مسافران نوروزی تسهیل شود .
اسحاقی یاد آور شد: کمیته‌های اسکان ، رفاه ، خدمات و گردشگری بایستی از هم‌اکنون به‌طور مستمر برگزار شود.
وی بابیان اینکه ابرکوه با داشتن آثار طبیعی و تاریخی شاخص جزو 14 شهر نمونه گردشگری کشور انتخاب ‌شده ، مبنای این انتخاب را فرهنگ مردم و جاذبه‌های گردشگری و توسعه خانه‌های بوم گردی محلی و صنایع‌ دستی و مشاغل روستایی ابرکوه بیان کرد.
این مسئول ادامه داد: مسیر جاده طریق الرضا (ع) ، شعبه‌ای از مسیر جاده ابریشم ، قرار گرفتن ابرکوه درمسیر جاده اصلی یزد به شیراز و داشتن آثار تاریخی و طبیعی شاخص شهرستان ابرکوه نقطه مهم گردشگری داخلی و خارجی است.
ابرکوه یکی از 14شهر نمونه گردشگری کشور ، دارای 400 اثر تاریخی و طبیعی است که 143 اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است .
مرکز شهرستان 53 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.