به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد ملأ اسماعیل یزد برگزار شد، افزود: مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر مردم و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده است.
وی ادامه داد: با وضعیت کنونی خیلی از مردم و کارگران و کارمندان دولت با حقوق اندکی که دریافت می‌کنند نمی‌توانند زندگی حداقلی خود را اداره کنند.
خطیب جمعه موقت یزد تصریح کرد: توقع مردم از مسئولان این هست که با برنامه‌ریزی و درایت به‌خصوص روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به فکر چاره‌اندیشی در حل مسائل و رفع مشکل معیشتی آنها باشند.
آیت اللهی به وجود برخی نارسایی‌های فرهنگی و اقتصادی همانند ربا و اختلاس در جامعه اشاره کرد و از دولت و مسئولان خواست با برنامه‌ریزی اصولی در کاهش مسائلی که موجب نارضایتی مردم شده است، بکوشند.
وی تصریح کرد: اگر در انجام مسائل فرهنگی جامعه دقت به عمل آید قطعاً خیلی از معضلات اقتصادی رفع می‌شود، بنابراین بی‌توجهی به فرهنگ دینی، زمینه‌ساز سایر معضلات است.
امام‌جمعه موقت یزد بابیان اینکه مردم همچنان درصحنه و مدافع دین، نظام و ولایت‌فقیه هستند، بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های آمریکا و حامیانش تأکید کرد.
آیت اللهی به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و تقارن آن با ایام فاطمیه اشاره کرد و بر رعایت موازین دینی در انجام تمام برنامه‌ها در استان تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید در دهه فجر مردم به‌خصوص جوانان را با اهداف نظام و دستاوردهای آن آشنا کنیم چون هنوز به‌رغم گذشت 40 سال از انقلاب همگان و نسل جوان در جریان تمام مسائل نیستند.
نماز جمعه استان یزد همزمان با سراسر کشور در 21 شهر و هفت روستا اقامه شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.