پس از انتخابات سال 92 به دستور اولین استاندار منصوبی دولت روحانی، ساختار ارتباطات مردمی استانداری یزد منحل شد اما حالا سومین استاندار منصوبی همان دولت در یزد، دستور احیای مجدد آن را داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در ابلاغی، مسئول دفتر ارتباطات مردمی را انتخاب و علاوه بر این مسئولیت عنوان، مشاور استاندار هم برای وی در نظر گرفته است. انتخاب «ابوالقاسم دهقان» به این مسئولیت نشان دهنده تلاش استاندار جوان یزد برای احیای این نهاد خاص و استراتژیک استانداری است.

دفتر ارتباطات مردمی در اوایل دهه هشتاد در استانداری یزد تاسیس شد و وظیفه پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردمی و مراجعه کنندگان به استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی را داشت. انبوهی از مراجعات مردمی به این دفتر به ثبت رسید که نشان می داد در زیر پوست جامعه چه وضعیتی مستتر است.

یکی از مهم‌ترین چالش های این دفتر در زمان فعالیت، مراجعه مردمی برای دریافت کمک مالی بود به نوعی که در اواخر دولت احمدی نژاد، حجم وسیعی از مراجعات دریافت کمک مالی شد و با این روند، استاندار منصوبی دولت روحانی تصمیم به انحلال آن گرفت.

این درحالی است که یکی از اهداف این دفتر، نظارت بر عملکرد سایر نهادها به وسیله مردم بود چرا که وقتی مردم با یک نهاد یا شرکت دولتی دچار مشکلاتی می شدند به این دفتر مراجعه و مسائل به صورت سلسه مراتبی بررسی می شد.

اینک دولت تدبیر و امید پس از نزدیک شش سال به این نتیجه رسیده که وجود چنین دفتری ضروری است و یکی از نیروهای باسابقه و کارآزموده در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین با روزمه در حوزه دفتر استاندار را به عنوان مسئول این نهاد انتخاب کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.