محمدکاظمی نسب ، عصر روز سه ‌شنبه در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان شهرستان با احمد نعمتی زاده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس به خبرنگار ایرنا افزود: ایثارگران با ارزش‌ترین دارایی‌های خود را پای انقلاب گذاشتند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی تنومند و استوار به حیات خود ادامه دهد.
وی بابیان اینکه جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر مردم ، انقلاب و کشور دارند اظهار داشت: ایثار از بارزترین نشانه های انسان‌های مومن است و جانبازان عزیز نمونه این خصلت برتر در دیدگان ما هستند.
کاظمی نسب پایداری، صبر و استقامت جانبازان در هشت سال دفاع مقدس را به ‌عنوان ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: باید منش و شیوه زندگی این عزیزان را به نسل جوان بیش‌ از پیش انتقال دهیم.
فرماندار ابرکوه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام تصریح کرد: وظیفه ما این است با دیدارها، برگزاری آئین‌ها و یادواره‌های شهدا، آرمان‌های این عزیزان را به جوانان تبیین کنیم.
وی بیان کرد: شهدا ، با اطاعت از فرمان‌ ولایت برای حفظ و امنت نظام جان خود را فدا کردند و امروز رمز بقای انقلاب، پیروی از ولایت ‌فقیه و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران است.
ابرکوه 275 شهید، 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.