به گزارش ایرنا، محمدکاظمی نسب شامگاه دوشنبه در دویست و بیستمین شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان افزود: دانش آموزان این شهرستان که ازاستعدادهای خوبی برخوردارند باید بنیه علمی آنان تقویت تا بدون دغدغه برای کنکور سراسر سال 1398 آمادگی داشته باشند.
وی اظهار داشت : دانش آموزان این شهرستان در سال‌های اخیر از نظر کیفیت علمی و قبولی در کنکور جایگاه مطلوبی داشته‌اند و لذا برای کسب موفقیت بیشتر در کنکور باید تلاش و برنامه ‌ریزی کرد.
کاظمی نسب بابیان اینکه فرایند این کار باید از دبیران مجرب استفاده شود ، ادامه داد: همراهی اولیاء و شورای آموزش‌ و پرورش لازمه تدوین و برنامه تخصصی کارگروه تقویت بنیه علمی دانش آموزان است که قطعاً هم ما و هم اولیاء و همچنین خود دانش آموزان همراهی خواهند کرد.
فرماندار ابرکوه با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین افزود: طبق سند تحول بنیادین باید خانه را مدرسه نخست دانش آموزان قرار دهیم و از این طریق رابطه بین اولیاء و مدرسه را تقویت کنیم.
رئیس آموزش‌ و پرورش ابرکوه هم بر ضرورت راهکارهای مناسب برای برنامه‌ریزی و اجرای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تأکید و افزود: همه باید دست ‌به ‌دست هم بدهیم تا دانش آموزان این شهرستان در کنکور سال 1398 خوش بدرخشند.
محمد علی کریمی بابیان اینکه برای اجرای این طرح از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد ، خاطرنشان کرد: دانش آموزان را با شیوه‌های مطالعه و یادگیری و نیز تسلط به شیوه‌های برگزاری آزمون‌های علمی در ارتقای تحصیلی و کسب عناوین برتر در کنکور سراسر با اجرای طرح تقویت بنیه علمی آگاه کرد.
وی تصریح کرد: برای تقویت بنیه علمی ، دانش آموزان علوه بر آمادگی ، استعدادهای خوبی دارند و اولیاء دانش آموزان هم پای ‌کار هستند و در این خصوص همکاری خواهند داشت.
معاون آموزشی آموزش ‌و پرورش ابرکوه هم از موفقیت‌های دانش آموزان در کنکور سراسر امسال اشاره کرد و گفت: سال گذشته از مجموع شرکت‌ کنندگان 26 نفر رتبه زیر هزار کنکور را کسب کردند.
محمود قیومی بابیان اینکه امسال هم 26 نفر در کنکور سراسری رتبه زیر هزار را کسب کردند ، اظهار داشت : اما از نظر کیفی امسال وضیعت خوبی داشتیم و 141رتبه زیر هزار رشته تجربی و 113 ریاضی را کسب کردند.
در این نشست با اهداء لوح سپاس از همکاری اعضای شورای آموزش ‌و پرورش تجلیل شد.
شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان ابرکوه از دهم خرداد 1374 تشکیل و تاکنون با 220 نشست و افزون بر هزار مصوبه داشته است.
در شهرستان ابرکوه افزون بر 9هزار نفر دانش‌آموز در 107مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.