به گزارش ایرنا، عبدالرضا دستا شامگاه یکشنبه در جلسه سرپرستان تیم های فوتبال و فوتسال استان افزود: انعکاس برگزاری مسابقات در رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی فوتبال دارد.
وی با اشاره به اینکه در یزد بر خلاف سایر استان ها هنوز فوتبال همانند توجه به مسائل درسی در بین مردم و خانواده ها به فرهنگ تبدیل نشده است به اهمیت کار روابط عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد.
رئیس هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد: اخبار مسابقات، اعزام ها، برگزاری دوره های آموزشی و سایر اقدام ها باید در اولین فرصت به صورت کامل و دقیق از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.
دستا به اهمیت اطلاع رسانی در شهرستان ها توسط هیات ها با تعیین مسئول روابط عمومی تاکید کرد و گفت: ظرفیت های خوبی در فوتبال وجود دارد که باید با فرهنگ سازی به جایگاه واقعی خود برسد.
به گفته رئیس هات فوتبال یزد، برگزاری دوره های آموزشی، لیگ های منظم و مستمر در تمام رده های سنی، عمل به تقویم اجرایی و داشتن برنامه و همچنین ساماندهی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به توسعه این رشته کمک می کند.
دستا گفت: برگزاری جشنواره فوتبال، اعزام تیم ها به رقابت های کشور، جذب حامیان مالی و خیران برای ورود به فوتبال و توجه به دانش افزایی مربیان و داوران نیاز اساسی در شهرستان هاست.
وی تصریح کرد: 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ در تمام رده های مختلف سنی در استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند و هیات فوتبال در تمام شهرستان ها فعال است.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه و یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.