به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شنبه شب در دیدار با خانواده تعدادی از جانبازان شهرستان افزود: تاکنون برای انتشار خاطره این عزیزان فعالیت های جدی انجام نشده است.
وی ادامه داد: بیان خاطره در قالب کتاب، چاپ و انتشار آن در نشریه های محلی و مجلات، سبب معرفی جانبازان و فرهنگ سازی ارزش های انقلابی می شود .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز تصریح کرد: بعد از گذشته 40 سال از پیروزی انقلاب باید برای انتشار خاطره ایثارگران که نقش مهمی در شکست توطئه های دشمنان داشته و دارد ،اقدام کرد.
محی الدینی بیان داشت: همکاری جانبازان و خانواده های آنها با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تهیه و چاپ خاطره ات ضروری است و به انجام این کار فرهنگی کمک می کند.
همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: 570 جانباز از خدمات درمانی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی این نهاد در شهرستان استفاده می کنند.
به گفته رضا خانجانخانی، از این تعداد 70 درصد جانبازان زیر 25 درصد و بقیه بالای 25 درصد هستند که دارای پرونده بوده و در فعالیت های مختلف مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه منزلت جانبازان کمتر از شهدا نیست و قهرمانان اصلی در مملکت اسلامی همین اسوه های مقاومت هستند ، ادامه داد: خدمت به جانبازان نه بر اساس کار اداری بلکه وظیفه ای مهم است.
استان یزد افزون بر 10 هزار نفر جانباز دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفر مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.