سرپرست شهرداری یزد با حضور در صحن علنی شورای شهر یزد، لایحه بودجه 800 میلیاردی شهر یزد را به شورای شهر تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی مشتاقیون در صد و بیست و هفتمین نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: لایحه بودجه حاصل همکاری و همراهی همه مجموعه شهرداری است و طی چندماه گذشته علی‌رغم همه کاستی‌ها و مشکلات پیش رو و آنچه که پیش‌بینی شده در سال آتی، تدوین و ارائه شود.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه همه ظرفیت های ممکن و حتی نواقص هم دیده شده است ادامه داد: امید است شورای شهر نیز حمایت کافی را داشته باشد چون بودجه ای متعادل و انعطاف پذیر به شورا تحویل داده می شود.

سرپرست شهرداری یزد با اشاره به بحث خصوصیات و ویژگی های بودجه اضافه کرد: بودجه تقریبا با 15 روز تاخیر به شورا ارائه شد که با هماهنگی قبلی بود تا نتایج بررسی ها نیز به اطلاع کمیسیون ها برسد و با هماهنگی کامل بودجه در صحن ارائه شود.

وی با انتقاد از جو سازی های منفی رسانه ها به ویژه برخی از رسانه های فضای مجازی گفت: امید است با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر یزد، تصویب بودجه اثر بخشی داشته باشد و یک برنامه سالانه جامع و کامل داشته باشیم.

مشتاقیون با اشاره به فضای اقتصادی حاکم بر کشور و استان و وضعیتی که در آینده خواهیم داشت عنوان کرد: دولت عملا به یک تقسیم کننده بودجه جاری در کشور تبدیل شده و بودجه عمرانی در کشور نداشتیم لذا از شورا تقاضا دارم که کمک کنند تا در بخش منابع بتوانیم

سرپرست شهرداری یزد بیان داشت: امید است با درآمدهای پایدار و جلب مشارکت مردم در اداره شهر منابع محدود شهرداری را به حداکثر بهره وری برسانیم و از حالت رکود و خمودگی خارج شویم و توانایی تامین هزینه ها را داشته باشیم

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری های بزرگ نیز از لحاظ تامین منابع در مضیقه هستند گفت: امید است با حمایت شورا مشکلات این حوزه را رفع کنیم و پروژه های شهر را پیش ببریم.

مشتاقیون با بیان اینکه دولت خیلی دیر به سمت صادرات محوری و کاهش اتکا به نفت وارد شد گفت: قطعا شهرداری ها هم باید تغییر وضعیت داده و از تراکم فروشی و مسائل موردی رهایی پیدا کنند و به سمت تامین درآمدهای پایدار بروند.

سرپرست شهرداری یزد اظهار داشت: امید است سال آینده بتوانیم با حداکثر توانایی و در سایه حمایت و پشت گرمی شورای شهر یزد خدمت به مردم نجیب شهر یزد را دنبال کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.