رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مسئولان باید فارغ از دید و نگاه سیاسی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند گفت: بهبود سرمایه‌گذاری در استان یزد بر پایه قانون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حبیبی، در دیدار با استاندار یزد اظهار داشت: بدنبال سیاست‌های اقتصادی در خصوص گسترش و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یزد، بحث توسعه سرمایه گذاری را دنبال کنند.

حبیبی با بیان اینکه مباحث اقتصادی و ارتقای وضعیت معیشت مردم از موضوعات مهم و اساسی استان است اضافه کرد: با مشارکت همه جانبه مسئولان در استان می توان رفاه بیشتر را برای مردم ارمغان آورد و گذر از تنگناهای مالی و اقتصادی را با  برنامه قوی و مدون دنبال کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر حمایت کامل مبتنی بر قانون از همه متولیان در امور اقتصادی و سرمایه‌‌گذاری در استان بیان داشت: صاحب‌نظران و متولیان امر معتقدند سرمایه‌گذاری امری زمان بر و تحقق کامل آن مستلزم همکاری های چندجانبه است لذا فرایند سرمایه‌‌گذاری با حمایت‌ های حقوقی و قضایی بر موازین قانونی خواهد بود تا تسهیل و جذب سرمایه در استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.