به گزارش ایرنا، سید محمدرستگاری چهارشنبه شب در بازدید از مرکز درمانی فرهنگیان شهرستان افزود: ارائه خدمات به معلمان که حق بزرگی در عرصه تعلیم و تربیت بر عهده دارند،وظیفه است.
وی ادامه داد: همکاری بین بخشی و همچنین جلب خیران برای ایجاد مراکز درمانی از جمله کارهای ضروری است که آموزش و پرورش برای انجام آن پیگیری کند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: اگر بخواهیم تعلیم و تربیت دانش آموزان بدون مشکلی انجام شود باید ابتدا دغدغه درمانی و بهداشتی فرهنگیان حل شود.
رستگاری با اشاره به اینکه دولت به این موضوع توجه دارد، بر داشتن برنامه و پیگیری مسائل و مشکلات در بخش درمانی و معیشتی تاکید کرد.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گزارشی از فعالیت های این اداره در بخش درمان فرهنگیان را ارائه کرد و گفت: مرکز درمانی با کادر مجرب و امکانات مناسب در خدمت جامعه هدف است.
سیدعلی کارآموز افزود: ارائه وام و تسهیلات و همچنین ایجاد زمینه برای فرهنگیان در استفاده از امکانات فرهنگی و رفاهی جزو برنامه های محوری است.
مهریز 10 هزار دانش آموز، 100 مدرسه و هزار معلم شاغل دارد و مرکز درمانی فرهنگیان با داشتن بخش دندانپزشکی و سایر خدمات عمومی درمانی به اعضا و خانواده های آنان فعالیت دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.