به گزارش عصر روز چهارشنبه روابط عمومی این باشگاه، در این نامه آمده است: پیرو رای صادره توسط کمیته انضباطی در خصوص بازی بین تیم های پیام خراسان و این باشگاه که به میزبانی مشهد برگزار شد، مراتب اعتراض خود را به دلایل ذیل اعلام و خواهان تجدید نظر در حکم ‌صادره و پاسخگویی به شبهات می باشد .
این نامه می افزاید: مطابق با ماده 4 - بند سه (تماشاگران متخلف) که به صراحت اعلام داشته در صورت فحاشی تماشاگران و‌ پرتاب اشیاء به داخل زمین و ... اگر در بازی اتفاق بیفتد بازی سه بر صفر به نفع تیم میهمان و جریمه هایی از قبیل محرومیت تماشاگران و لیدر و جریمه نقدی جهت باشگاه در نظر گرفته می شود که در این خصوص طبق اسناد و مدارک ارائه شده توسط تیم خاتم و همچنین گزارش ناظر بازی که حکایت از وقوع تمام تخلفات این بند می باشد جرائم در نظر گرفته شده به صورت کامل اجرا نشده و طبق این بند اساسنامه باید تیم میزبان بازنده اعلام می شد و چرا کمیته انضباطی به بند دیگری اشاره نموده که باید برای ثبات آن یک هفته به دنبال مدارک باشد !؟
همچنین در بازی، اشتباه های داور اول و ضعف ناظرین در کنترل بازی کاملا مشهود بود، به طور مثال داور اول مسابقه فقط در ست پنجم‌ بازی 2 اشتباه فاحش داشته و به ضرر تیم خاتم سوت زده است که ناظر بازی در جلسه کمیته انضباطی به این اشتباهات اشاره نموده است.
همچنین ناظر در طول بازی در زمان هایی که شرایط به نفع تیم خاتم بوده چندین مرتبه بازی را قطع نموده و به آرام کردن تماشاگران پرداخته است، حال با توجه به این ضعف های موجود چرا تیم خاتم بایستی تاوان این اشتباهات ناظرین و داوران بازی را بدهد !؟
در ادامه نامه آمده است: در حالی که در جلسه ناظرین بازی با سرپرستان 2 تیم اعلام می شود، بازی پخش زنده خواهد داشت ولی یک مرتبه در زمان شروع بازی اعلام می گردد که بازی پخش ندارد و مسائل فوق الذکر پیش می آید که برای هواداران شبه ایجاد کرد که دست هایی پشت پرده برای برد تیم پیام بوده است که این شبهات با اعلام رأی کمیته انضباطی از طرف مدیرعامل باشگاه پیام خراسان 24 ساعت قبل از اعلام رسمی فدراسیون والیبال تشدید می گردد که خواهشمند است با بررسی اعتراض تیم خاتم جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی به سوالات فوق الذکر پاسخ داده شود.
در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های پیام مشهد و خاتم اردکان در خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت نیمه تمام ماند.
این بازی درحالی که در ست پنجم با نتیجه 11-9 به سود پیام در جریان بود به دلیل اعتراض ها به تصمیم داوری به جنجال کشیده شد و ناظران آن را نیمه ‌تمام اعلام کردند.
کمیته انضباطی فدراسیون نتیجه این مسابقه را سه بر صفر بسود تیم میزبان اعلام کرده است.
مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان گفت: پیگیری موضوع توسط این باشگاه با جدیت دنبال می شود تا حقی از تیم خاتم و والیبال استان یزد تضییع نشود.
ابوالفضل کارگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: مراتب اعتراض باشگا به صورت رسمی به رئیس فدراسیون اعلام که امیدواری دقیق بررسی شود.
مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور تیم های شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان ، درنا ارومیه، شهرآرا مشهد، کاله، سایپا، عقاب نهاجا، شهرداری ارومیه، پیکان، شهرداری گنبد، شهروند اراک و شهرداری تبریز پیگیری می شود.
تیم والیبال خاتم اردکان، قهرمان جام باشگاههای آسیا در سال 2018 و نایب قهرمان لیگ برتر ایران در فصل 1396 است.
مرکز شهرستان اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
استان یزد 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.