به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی گندمی سه شنبه شب در نشست بصیرتی بسیجیان میبد، افزود: انقلاب مورد هجمه سنگین دشمنان قرار دارد و با فشارها و فتنه های سرد و گرمی که ایجاد کرده اند، نیز روبروست ، لازم هست با برگزاری نشست هایی از تجارب همدیگر در مقابل هجمه ها استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: حساسیت و سختی کار آنچنان هم سخت نیست چون با اعتقاد ما همراه است باید با به کار گیری ظرافت مورد توجه قرار گیرد چون ما دشمن سیلی خورده ای داریم .
حجت الاسلام گندمی با ذکر روایتی ادامه داد: همت پایین، بی تدبیری و بی برنامه بودن و جدی نبودن در تصمیم ها سه علتی است که مانع رشد می شود ، ایستادگی و موفق شدن در برابر استکبار جهانی همت بلند، برنامه و تدبیر، می خواهد.
وی یادآور شد: در امور انسان سازی ، تربیتی ، بسیج و ... تداوم و جریان داشتن و کیفیت کارها اهمیت دارد ، کار اگر کم هم باشد اما تداوم داشته باشد، ارزش دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد با اشاره به اینکه امروز زمان جنگ تبلیغات روانی است، خاطرنشان کرد: در حوزه روشنگری و تبیین لازم است توجه شود علی رغم اینکه در بسیاری ابعاد با استکبار جهانی تفاوت ماهوی داریم اما در سه موضوع وحدت نظر داریم.
وی در ادامه توضیح داد: چون هر 2 مورد را تجربه کرده ایم اگر ملت در صحنه باشند اما امام نداشته باشند چنین ملتی از نظر دشمن خطری ندارد.
وی یادآور شد: بی توجهی مردم به امام در جامعه و متصل نبودن مردم به امام و رهبری جامعه را در نظر دشمن بی خطر می سازد ، همانطور که آن را تجربه کرده ایم.
حجت الاسلام گندمی وظیفه بسیجیان را همگامی مردم با انقلاب برشمرد و تصریح کرد : ای کاش واقع بینانه تر نگاه می کردیم ، همه ، امروز بیشتر جزئی نگر و بخشی نگر شدیم، نباید تنها تماشاچی حرکات ایثارگری فرزندان خود باشیم.
وی افزود: امروز اصل ولایت فقیه مورد هدف دشمن قرار گرفت، این در حالی است که در زمان حاضر انقلاب مرزها را در هم نوردیده و مدیریت رهبری انقلاب جهانی شده است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد یادآورشد : امروز واژه سازی کار دشمن است، جامعه مدنی و توسعه سیاسی ، اصولگرای افراطی و جریان انحرافی 2 لبه قیچی برای زدن انقلاب هستند و با این اوضاع باید در نظر داشت، وظیفه بسیجیان در هر مقامی با مخاطب شناسی مراقب بودن و حفظ انسجام است.
همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میبد گفت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم ، با دشمنی روبرو هستیم از کاه، کوه می سازد و ما باید با تاسی از پدران و جوانان خود در دوران پس از انقلاب مراقب دشمنی ها باشیم که انقلاب را هدف قرار داده اند و با برنامه توانسته اند در حوزه فضای مجازی به اهداف خود در ضربه زدن به انقلاب برسند.
سید محمد هادی سلیمانی افزود : ما به عنوان بسیجی باید به فرموده مقام معظم رهبری با آتش به اختیار بودن از خود و فرزندان ما مراقبت کنیم، همچنین از فضای بسیج پاسداری کنیم و ارزش و قدر مسئولیت های خود را بدانیم.
وی تصریح کرد: همچنین باید سعی کنیم روحیه ها را بالا بیریم و در حوزه فعالیت های بسیج در تمام شئون تفکر بسیجی بودن را رواج دهیم و به اعتقادات خود شکل به بخشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میبد خطاب به رابطان افزود : ما باید کمک کنیم تا انتظاری که هست ، تحقق یابد و برای رضای خدا کارهای مفید و مثبت انجام شده منعکس شود و همه در حوزه نمایندگی سعی کنیم حتی خارج از چارچوب های ابلاغ شده و مشخص با هدف پاسداری از انقلاب با بصیرت افزایی ، بالا بردن سطح اعتقادات معنوی با توجه به طرح ها و برنامه ریزی هایی که دشمن دارد ، بیشتر خدمت کنیم.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.