به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز دوشنبه در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر افزود: جذب جوانان به مساجد به همکاری و برنامه ریزی جدی همگان و متولیان فرهنگی نیاز دارد.
وی با اشار به اینکه مساجد پایگاه اصلی و حقیقیی انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: فعالیت مساجد تنها به وقت زمان اقامه نماز نیست و باید امور فرهنگی و مذهبی در تمام لحظات اجرا شود.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: برنامه ‌های مخصوص دهه فجر باید مردمی و بیشتر با بهره گیری از ظرفیت های مساجد و جوانان و با جلب مشارکت آحاد مردم انجام شود.
همچنین رییس کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد یزد از اجرای سرود 1400 نفری انقلاب در این استان خبر داد که با همکاری مردم و جوانان اجرا می شود.
حجت الاسلام مصطفی گرجی افزود: استفاده از ظرفیت مساجد و بهره گیری از جوانان مومن و فعال، جزو برنامه های مهم این کانون در سالگرد انقلاب اسلامی است.
همچنین دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یزد گفت: با همکاری مردم و جوانان باید امسال یک نهضت خدمت رسانی در مساجد تشکیل شود.
سعید زارع افزود: فعال سازی کمیته مساجد برای برگزاری جشن های سالگرد انقلاب یک اولویت است و باید توسط مسئولان در سطح استان جدی گرفته شود.
استان یزد حدود 2 هزار مسجد دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 11 ستاد دهه فجر اصلی دارد و در تمام شهرستان های نیز این ستاد در قالب کمیته های مختلف فعال است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.