به گزارش شامگاه پایگاه خبری پلیس، محمدعلی طالبی در جلسه با فرمانده و پلیس های تخصصی انتظامی افزود: یزد امروز یکی از امن ترین استان های کشور است و در سایه همکاری ارتقا می یابد.
وی ادامه داد: در شرایط امروزی ارتباط و تعامل با مردم و جلب مشارکت آنها موجب ایجاد امنیت پایدار می شود که رویکرد بسیار خوب پلیس استان در ارتباط با مردم و حضور در مساجد و محلات در این زمینه بسیار اثربخش است.
استاندار یزد با اشاره به این نکته که احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است گفت: ارتباط با مردم، نخبگان، اصحاب رسانه و معتمدان محل بسیار مهم است و اگر شهروندان دریابند چشمانی تیزبین است که جامعه را رصد و با مجرمان برخورد می کند قطعا احساس امنیت در جامعه بیشتر می شود.
طالبی گفت: رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت مردم که امروزه در دستور کار پلیس قرار دارد بسیار مهم بوده و جلب مشارکت مردمی و رضایت مندی آنها از نظام را در پی خواهد داشت.
این مسئول تصریح کرد: به فرمانداران و بخشداران تاکید خواهد شد که در بحث بهسازی کلانتری و پاسگاه ها و اماکن نیروی انتظامی همکاری لازم را با آن مجموعه داشته باشند.
در ادامه فرمانده انتظامی یزد گفت: پلیس در اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام، آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با استاندار و دستگاه های دولتی برای ارتقاء سطح امنیت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی اعلام می کند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.