محمدکاظمی نسب روز شنبه در حاشیه تجلیل از پرستاران شاغل در درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: صبر و بردباری مهم‌ترین ویژگی و شاخصه پرستاران است.
وی با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) که روز پرستار نام‌گذاری شده است ، اظهار کرد: روز پرستار، فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است .
کاظمی نسب با اشاره به اینکه، صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد اظهار کرد: پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب (س) ، با زحمات بی‌نظیرشان روح همدلی و کمک به دیگران را در جامعه زنده می‎کنند.
فرماندار و رئیس شورای سلامت ابرکوه با تأکید بر اینکه ، این قشر زحمتکش ، در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند ، خاطرنشان کرد: پرستاران باهدف ارتقاء نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار شبانه ‌روز مشغول به کار هستند.
فرماندار ابرکوه همچنین در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا ، به مشکلات حوزه درمانی این شهرستان اشاره و تأکید کرد: مردم این شهرستان مستحق هرگونه خدمت هستند و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید توجه ویژه به حوزه درمانی این منطقه محروم داشته باشند.
کاظمی نسب با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان و قرار گرفتن این شهرستان در کنار جاده طریق الرضا (ع) و تردد مسافران از استان‌های فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به‌ رغم تلاش‌هایی که در چهار سال گذشته انجام شد هنوز حوزه بهداشت و درمان جوابگوی مردم نیست و باید سطح کیفی خدمات حوزه سلامت ارتقا پیدا کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار ابرکوه به ‌اتفاق معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان با اهداء شاخه‌های گل به پرستاران درمانگاه تأمین اجتماعی از خدمات آنان تجلیل کردند.
شهرستان ابرکوه یک باب بیمارستان دولتی ، پنج مرکز بهداشتی ، 34 پایگاه سلامت جامعه ، یک باب آزمایشگاه مرکزی ، 2 مرکز اورژانس جاده‌ای و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی 115 دارد که به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.