به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز جمعه در دیدار با مدیرعامل کارخانجات نساجی سیدالشهدا اردکان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به اینکه نساجی سیدالشهدا یکی از بزرگترین و کارآمدترین کارخانجات زمان راه اندازی بود، عنوان داشت: انتظار می رود با مدیریت لازم، مشکل نیروهای شاغل در این واحد بزرگ صنعتی با حفظ نیروهای کارگری موجود ، مد نظر قرار گیرد.
تابش با اشاره به برخی ظرفیت های ارزی و ریالی موجود، خواستار تسریع در نوسازی ماشین آلات صنعتی این واحد شد.
نماینده مردم اردکان همچنین در مذاکره با مسئولان مربوطه، نسبت به پیگیری برخی از مشکلات این واحد صنعتی اقدام کرد‌.
در این دیدار عبدالله حمزه لو گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص پرداخت بخشی از معوقه ها، نوسازی ماشین آلات و برنامه های آتی ارائه کرد.
کارخانجات نساجی سیدالشهدا اردکان از سال 1372 با به کار گیری مستقیم 630 نفر فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با برخی مشکلات روبروست .
فعالیت نساجی صنعتی در ایران از سال 1304 آغاز شد، در یزد هم از همان زمان این فعالیت آغاز شد، امروز این استان از پیشگامان آکادمی و صنعتی این بخش محسوب می شود.
بر پایه اعلام اداره کل تأمین اجتماعی یزد، 160 واحد نساجی در استان فعال است که حدود 23 هزار نفر در این واحدها مشغول کارند و در واقع 27درصد سهم اشتغال یزد مربوط به این صنعت است و 100 درصد روفرشی و ترمه و 80 درصد رومبلی ایران در استان تولید می شود.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.