به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به سخنان مقام رهبری در دیدار با مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی ماه 1356 افزود: دولت آمریکا و حامیان او فقط به دنبال رسیدن به منافع خود هستند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و حامیانش در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب برای شکست نظام از تمامی اهرم‌ها و فشارها استفاده کردند و متحمل شکست‌های سختی شدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد اظهار داشت: دشمنی آمریکا همچنان در راستای جنگ اقتصادی و روانی ادامه دارد و برای خنثی کردن اهداف او باید با همکاری و بصیرت اقدام کرد.
ناصری یزدی به اهمیت استفاده درست از فضای مجازی در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: جوانان و مسئولان امر باید از این فضا برای زدن تودهنی به دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.
استاد حوزه علمیه یزد در ادامه از برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری در یزد که توسط برخی گروه‌ها اجرا می‌شود انتقاد کرد و این برنامه‌ها را به نوعی ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیایی دانست و از مسئولان ذی‌ربط خواست تا نظارت بیشتری داشته باشند.
امام‌جمعه یزد به اهمیت نقش خانواده و حفظ آن تأکید کرد و اظهار داشت: تغییر سبک زندگی یک خطر است و باید برای پیشگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان هوشیارانه عمل کرد.
ناصری یزدی به میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اشاره کرد و به‌تفصیل در خصوص ویژگی‌ها و خدمات این بانوی نمونه اسلام مطالبی ایراد کرد.
در 21شهر و هفت روستای استان یزد نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه اقامه می‌شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.