به گزارش ایرنا ، محمدعلی اکرمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی استقرار پلیس راهور در مهردشت، افزود: اقدامات بسیار خوبی در این ارتباط در استان یزد و شهرستان صورت گرفت.
وی اظهار کرد: برای راه‌اندازی پلیس راهور، علاوه بر همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف، نیاز به پیگیری و تعریف تشکیلات سازمانی است.
بخشدار بهمن خاطرنشان کرد : با همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر مهردشت، ساختمان مورد نیاز پلیس راهور تکمیل خواهد شد.
همچنین فرمانده منطقه انتظامی ابرکوه بدون اشاره به آمار حوادث ترافیکی گفت: یک‌ سوم آمار حوادث رانندگی شهرستان مربوط به بخش بهمن است، لذا راه‌اندازی پلیس راهور یکی از نیازهای ضروری این منطقه است.
سرهنگ علیرضا صالحی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیگیری های در دست انجام به زودی پلیس راهور در مرکز بخش بهمن شروع به کار خواهد کرد.
وی اظهار دااشت: برای استقرار نیروهای پلیس پیگیری و اقدامات خوبی در استان یزد و همچنین از سوی نماینده مردم شهرستان ابرکوه در مجلس شورای اسلامی برای استقرار پلیس و ایجاد تشکیلات سازمانی صورت گرفته است.
صالحی افزود: در ابتدای کار به فرهنگ‌سازی و برخورد مناسب برای اعمال قانون نیاز است انتظار داریم مسئولان بخش بهمن هم فضای این مهم را فراهم کنند .
مهردشت مرکز بخش بهمن با هشت هزار نفر جمعیت در 157کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع‌ شده است
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.