رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت اجرای قانون برای توسعه کشور گفت: در کشور ما روابط حرف اول را می زند نه قانون و قانون مورد بی توجهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد با اشاره به اینکه نظم مهمترین نیاز کشور برای پیشرفت در امو مختلف است، اظهار داشت: متاسفانه بی‌نظمی و نابسامانی‌هایی که امروز ملاحظه می‌کنیم ناشی از بی‌توجهی به قانون و رابطه‌محوری در امور است.

وی با بیان اینکه رابطه محوری، سوء مدیریت و نابسامانی به وجود می‌آورد، ادامه داد: متاسفانه دشمنان نیز از این شرایط به هم ریخته و نابسامان سوء استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با بیان اینکه متأسفانه در کشور اجرای قوانین ضعیف است و روابط در ادارات حاکم شده، اضافه کرد: نظم و انضباط مهمترین نیاز امروز کشور برای توسعه و پیشرفت است اما بی‌نظمی‌ها دغدغه‌های زیادی را در کشور به وجود آورده که هنوز هم حل نشده است.

وی از دیگر آثار بی‌نظمی و نابسامانی را عدم توانمندی در حل مشکلات استان برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه بدلیل بی‌نظمی مشکل کم آبی استان هنوز حل نشده که امید است با حضور استاندار جدید که از نیروهای توانمند است این مشکل نیز رفع شود.

صباغیان با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها و مجمع نمایندگان استان در رفع مشکلات افزود: استاندار جدید باید به اجرای عدالت همچنین توازن منطقه‌ای و سرمایه گذاری در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم به عنوان یک اولویت نگاه کند.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بومی به عنوان یک اولویت اجرایی خاطرنشان کرد: استاندار جدید یزد از هرگونه جناح بازی پرهیز کرده و توجه ویژه به اقتصاد و تولید در استان داشته باشد.

نماینده شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز با اشاره به معدنی بودن استان یزد خواستار جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی در استان شد و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای جدی برای توسعه استان است که می توانند با سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی فراوری در استان در این زمینه اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد همچنین استفاده از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را در اجرای برنامه ها و اولویت های استان را یادآور شد و اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد می توانند در توسعه بیش از پیش استان نقش آفرین باشند و به دولت در این زمینه کمک کنند.

به گزارش ایلنا، در این آیین از تلاش‌های محمود زمانی قمی تقدیر و محمدعلی طالبی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.