به گزارش ایرنا، روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول کارگروه سلامت قرارگاه استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و بخشدار آسفیچ برگزار شد.
در این نشست در ارتباط با اجرای طرح‌های جدید قرارگاه در روستاهای بخش آسفیچ ازجمله وحدت آباد، ده جمال و کمکوئیه، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و برگزاری جشنواره خدمت‌رسانی تصمیماتی اتخاذ شد.
محمدمهدی خانی زاده فرماندار بهاباد نسبت به اولویت طرح‌های مربوط به آب و مسائل فرهنگی تأکید کرد و مقرر شد طرح‌ها با هماهنگی فرمانداری اجرا شود.
بهسازی و محوطه‌سازی مدارس، همکاری در احداث خانه عالم، مرمت و احیا قنات، استخر ذخیره آب و احداث کانال‌های سیمانی در مسیر قنات‌ها و جوی‌های انتقال آب از برخی طرح‌های اجرا شده است.
یکی از وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای تحقق فرمان‌ رهبری در سازندگی، عمران، آبادانی، خدمات‌رسانی، محرومیت‌ زدایی آن‌هم در مناطق دورافتاده و محروم برای برقراری امنیت پایدار مردم است.
این قرارگاه در سپاه الغدیر یزد تشکیل شد و بسیجیان امور اشتغال‌، پیشرفت، فرهنگ، سلامت و زیرساخت‌های موردنیاز را از طریق توانمندسازی، رشد و ارتقای ظرفیت‌های انسانی و طبیعی دنبال می‌کنند.
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.