در ادامه این مطلب آمده است: وی که در عین جوانی موصوف به پختگی، ادب و دانایی، سختکوشی و علاقه مندی به پیشرفت استان است، طی مدیریت ارشد مهندس میرمحمدی و مهندس زمانی قمی (که یادشان به خیر باد) امکان تجربه چالشها و چهره های استان را پیدا کرده و لذا انتصابش فرصت خوبی برای مدیریت یزد ارزیابی می گردد.
امید می رود دکتر طالبی راه را برای ورود مدیران جوان و لایق و تدبیر و اجرای برنامه های زیر بنایی توسعه محور و جذب سرمایه گذار منطبق با فرهنگ و مقتضیات اقلیمی یزد باز کند.
انتخاب استاندار از بدنه مدیریتی یزد که صاحبان نفوذ و فرصت طلبان و چرب زبان را خوب بشناسد، این حسن را دارد که در کمین نشستگان پست و رانت نمی توانند از خلاء ذهنی او سوءاستفاده کنند و از سوی دیگر چون وی در اکثر جلسات و شوراهای رسمی و برنامه ریزی ها در کنار استانداران قبلی نشسته بوده، لذا راه رفته را دوباره نمی پیماید چراکه به فراست دریافته یزد دیگر زمان آزمایش و خطا ندارد.
همچنین دیگر افکار عمومی دیار دین و دانش نیز نیک می دانند دکتر طالبی در حالی سکاندار یزد شده که با مضیقه های شدید بودجه، انبوه معوقات و آمار رو به فزون بیکاری، تعطیلی مراکز کار و نژندی های اجتماعی و اخلاقی روبروست، لذا سطح انتظارات را پایین خواهد آورد.
البته طالبی می داند مردم، آن امید و اعتماد عمومی که در پنج سال گذشته به دولتمردان داشتند را دیگر ندارند.
از این رو ما به جای تبریک و تعارفات و مداهنه رایج باخلوص و از صمیم قلب برای استانمان و شخص استاندار جدید دعا و آرزوی موفقیت می کنیم.
اما در این گفتار نباید از کنار نام دکتر زینی وند هم گذشت که در مدت کوتاهی که به یزد آمد او را مردی دانا، باهوش و توانمند و علاقه مند به یزد، چهره ای فرهنگی و اهل تعامل با رسانه یافتیم که به زیور اخلاق کریمه، تدین، ادب، فروتنی و صبوری آراسته است.
با توجه به این ویژگی بود که یزدی های قدر شناس در دوران فترت استاندار، بدون حس قوم گرایی و تعصب کور با تجلیل از خدمات وی نامش را کنار دکتر طالبی ذکر و همپای نامزد یزدی از دکتر زینی وند نیز حمایت کردند.
اعلام عدم تمایل دکتر زینی وند به استاندار شدن در دیدار با وزیر کشور حاکی از زمان شناسی و فراست وی و حمایت از دکتر طالبی بود و فرصت تفرقه را از تفرقه افکنانی که نان خود را از نانوایی اختلاف افکندن می گیرند، گرفت.
امیدواریم در این برهه سخت کمافی السابق این دو مدیر دست در دست هم و در کنار هم برای آبادی و رونق دیار جهانی یزد خواهند کوشید که این دو از تبار شیفتگان خدمتند. به امید روزبهی مردمان دیار دین و دانش.
روزنامه بشارت یزد در گستره استان یزد منتشر و توزیع می شود.
175 رسانه در استان یزد مجوز دارند که از این تعداد 126 مجوز متعلق به نشریات چاپی، 31 مورد متعلق به رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ١8 مجوز هم مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.