به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: این شورا نقش مهمی در جهت گیری برنامه های توسعه استان دارد و باید تجسم عینی عنوان خود باشد، چرا که توسعه استان نیازمند بازنگری و تدوین برنامه ای مناسب برای تدام فعالیتهاست.
وی افزود: با توجه به توانمندی های استان، تعامل نهادها و دستگاه هایی از جمله دانشگاه، پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات استان می تواند زمینه را برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه ها فراهم کند.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که تصمیم های شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کارگروه های زیر مجموعه آن زمینه توسعه بیش از پیش و ایجاد فرصت های شغلی مناسب را در استان فراهم سازد.
استاندار یزد با یادآوری اینکه مبنای اصلی فعالیتها در استان بر اساس شاخص های حکمرانی خوب است، اظهار داشت: بسیاری از مسائل در حوزه های مختلف با بهره گیری از اصولی از جمله اثربخشی، شفافیت، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، قانون مداری و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور رفع می شود و مسئولان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
طالبی همچنین تصریح کرد: باید از فعالیت هایی که بدون مصرف آب و آلایندگی محیط زیست، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در استان را فراهم می کنند، حمایت عملی شود.
در این نشست، نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در سال 1396 ارائه شد و نحوه توزیع اعتبارهای جرائم رانندگی و پیشنهادهای کارگروه تخصصی امور زیربنایی استان نیز به تصویب رسید.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 10 شهرستان دارد.
7532/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.