به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش، امام جمعه محمدآباد یزد گفت: نیروهای انقلابی مدافع نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای خدمت به مردم و کشور دریغ نمی کنند.
حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی افزود: انجام فعالیت های فرهنگی، محرومیت زدایی و حضور در میدان های مورد نیاز کشور جزو برنامه نیروهای انقلابی است.
امام جمعه محمد آباد یزد به توطئه اقتصادی و روانی دشمن علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: تکیه به نیروهای داخلی و بهره گیری از ظرفیت های کشور، موجب شکست اهداف استکبار است.
مدرسی، اهمیت انجام برنامه های فرهنگی و ارزشی برای جوانان توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی را برشمرد و از تشکل های مردمی برای تحقق اهداف انقلاب، جدیت خواستار شد.
همچنن امام جمعه دهستان بهادران شهرستان مهریز گفت: شبهه افکنی و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جوانان، جزو برنامه های مهم دشمن در کشور است که با هوشیاری خنثی می شود.
حجت الاسلام محمود فتاحی افزود: یاران انقلاب اسلامی وظیفه دارند گوش به فرمان مقام معظم رهبری، وظایف دینی و اخلاقی خود را در کشور انجام دهند.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش های انقلابی بسیار ضروری است و باید نیازها و مشکلات بررسی و اقدام های مناسب برای حل مسائل ارائه شود.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.