به گزارش جمعه شب روابط عمومی دادگستری یزد، علی اکبر شمس با اشاره به اجرای یک کنسرت با حضور یکی از خواننده های کشور در چند روز اخیر در این استان گفت: در این کنسرت یک سری از اتقاقات خلاف عرف، شرع و قانون رخ داد که غیر قابل دفاع است و برخورد نکردن با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم اینگونه رفتار خواهد شد.
وی لزوم برخورد قانونی با موسسه فرهنگی و هنری برگزار کننده این مراسم را یادآور شد و ادامه داد: باید از واگذاری اجرای چنین برنامه هایی به موسسه خاطی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود به دیگر موسسات دخیل در موضوع نیز اخطار کتبی مبنی بر لزوم رعایت مقررات شرعی و قانونی ارسال گردد.
این مسئول، توجیه و اخطار به برگزار کنندگان و خوانندگان را خواستار شد و بیان داشت: باید نسبت به الزام رعایت حدود و مقررات قبل از اجرا، توجیه کامل صورت گیرد و بدیهی است در صورت تخلف، از اجرای برنامه های آینده آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.
شمس تصریح کرد: کسی با شادی و تفریح مردم مخالف نیست، اما شادی باید در چارچوب قوانین و توجه به شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد.
دادستان عمومی و انقلاب یزد افزود: بافت مذهبی و فرهنگی استان دارالعباد یزد، هنجار شکنی و قبح زدایی در مسائل اجتماعی را بر نمی تابد و اینگونه رفتارها با واکنش تند مردم متدین و اقشار فرهیخته استان و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.