به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به دشمنی های استکبار علیه نظام افزود: روحیه ایمان، جهاد و ولایتمداری مردم و مسئولان موجب شکست دشمنان قسم خورده نظام ماست.
وی ادامه داد: در 40 سال گذشته آمریکا با همکاری هم پیمانان جهانی و منطقه ای خود به توطئه های مختلفی متوسل شده که روحیه انقلابی و ولایتمداری مردم ما موجب شکست آنها شده و باید همچنان بر ارزش ها و توان داخلی تکیه کرد.
عضو فقهای شورای نگهبان، نفود فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی را یادآور شد و از مردم و مسئولان، هوشیاری و ایستادگی در برابر آنها برای تحقق اهداف نظام را خواستار شد.
مدرسی به روز جهاد کشاورزی و اهمیت آن در تامین نیازهای کشور و مردم اشاره کرد و گفت: باید برای برنامه ریزی دقیق برای خودکفایی اقتصادی و کشاورزی بیش از گذشته تلاش کرد.
وی یکی از توطئه های دشمنان را بهره گیری از فضای مجازی برای ضعیف کردن ارزش ها به خصوص عفاف و حجاب در جامعه ذکر کرد و از مردم و خانواده ها برای نظارت بر امور فرهنگی تاکید کرد.
امام جمعه موقت یزد، یاد شهدای دانشجو را گرامی داشت و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در میان دانشگاهیان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.
مدرسی به قیام 19 دی مردم قم اشاره کرد و گرامیداشت خاطر شهدای این واقعه و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و الگوگیری از ارزش های دینی و انقلابی را خواستار شد .
نمازجمعه در 28 نقطه استان یزد اقامه می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.