به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که در حضور جمعی از هواداران 2 تیم برگزار شد، تیم صنایع به ترتیب در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 26 بر 24، 26 بر 24 و 15 بر 10 بر حریف غلبه کرد.
همچنین تیم شهداب یزد که بازی خانگی خود را برگزار می کرد در ست های سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 بر تیم میهمان پیروز شد.
تیم های شهداب یزد، صنایع و خاتم جوان اردکان در گروه چهارم این پیکارها با تیم های لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان هم‌گروه است.
این مسابقات در چهار گروه به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود می‌کنند.
در گروه یک تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا و در گروه دوم نیز تیم های افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان حضور دارند.
همچنین در گروه سوم، تیم های نماینده اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد رقابت های خود را برگزار می‌کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه‌های یک و دو و گروه‌های سه و چهار به‌صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت چهار تیم برتر به‌صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می‌کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (1398) خواهند شد.
سه تیم شهداب یزد، خاتم جوان و صنایع اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور هستند.
استان یزد 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.