به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که با حضور کادر اجرایی استان برگزار شد، مسئول این تشکل گفت: پیگیری برای گفتمان سازی آرمان های انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان موضوع مهمی است که باید انجام شود.
حسین میرشریف با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای انجام باشکوه جشن ها و همچنین برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در واحدهای آموزشی تاکید کرد.
رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد اظهار داشت: تعامل با دستگاه های فرهنگی و اجرایی در مناطق برای رسیدن به اهداف نقش مهمی دارد که باید انجام شود.
میرشریف افزود: برنامه ریزی مدون برای اجرای برنامه های اتحادیه به خصوص جشنواره های مدرسه انقلاب، شفاف سازی اموال و حساب های مالی اتحادیه شهرستان ها و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز از اهمیت برخوردار است.
وی همچنین از مسئولان اتحادیه شهرستان ها خواست تا نسبت به ثبت گزارش ها، برنامه های اتحادیه و مستند سازی فعالیت ها بنحو مناسب اقدام کنند.
در این نشست حاضران به طرح دیدگاه های خود در خصوص اهداف اتحادیه، مشکلات، مطالبات، برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی و مدرسه انقلاب پرداختند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 250 هزار دانش آموز دارد و انجمن های اسلامی در 10 شهرستان استان فعال است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.