به گزارش شامگاه پایگاه خبری پلیس، سرتیب دوم محمدرضا میرحیدری افزود: از این مقدار 2 هزار و 341 کیلوگرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین و 126 کیلوگرم حشیش بوده است.
وی با اشاره به اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش نشان می دهد ادامه داد: در این مدت هشت باند اصلی واردکننده موادمخدر منهدم، 17 دستگاه خودرو توقیف و 28 نفر از سرکردگان مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی یزد با اشاره به ترانزیتی بودن استان و قرار داشتن در مسیر قاچاقچیان تصریح کرد: دقت نظر، هوشیاری و بحث کنترل محورهای ارتباطی توسط پلیس بر حجم کشفیات می افزاید.
میرحیدری گفت: مبارزه با موادمخدر و دستگیری سوداگران مرگ یکی از مطالبات و خواسته های به حق مردم و همچنین از اولویت های اصلی ناجا است.
وی افزود: از این رو ماموران، عملیات های مختلف و گسترده ای را از ابتدای سال جاری تاکنون علیه اشرار و سوداگران مرگ داشته و در این راستا یک شهید نیز تقدیم ایران اسلامی کرده اند.
یزد نقش موثری در برقرای ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، بعضا راه های آن برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
هر ماه 5.5 تا 6.5 میلیون دستگاه خودرو از جاده های استان یزد تردد می کند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.