سیدعلی اکبر کلانتر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موضوع در چهارمین جلسه کمیته پایش، ارزیابی و رصد مستمر اجرای مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با نظر اعضا مورد تأیید قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه 16 مصوبه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در زمینه مشکلات واحدهای نساجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت (صمت ) یزد تصریح کرد: با توجه به ضرورت اجرای ابر پروژه ها به منظور تکمیل زنجیره تولید قرار شد تا پروژه هایی توسط انجمن های تخصصی صنایع همگن و رسته ها و خوشه های صنعتی با محور خانه صمت یزد تعریف شود.
کلانتر ادامه داد: ابر پروژه ها بعد از تهیه و کار کارشناسی به مسئولان ارشد به منظور حمایت همه جانبه و اعطای تسهیلات از سوی بانک ها، ارائه خواهد شد تا در روند توسعه استان و تغییر نگاه به سمت این نوع صنایع موثر باشد.
وی درباره روند برگزاری جلسات این کمیته گفت: جلسات پایش ، ارزیابی و رصد مستمر اجرای پروژه ها و مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به صورت منظم و هفتگی به میزبانی خانه صمت با مشارکت اعضا برگزار می شود.
در این جلسه، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس انجمن نساجی خانه صمت، عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون و معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری حضور داشتند.
خانه صنعت ، معدن و تجارت یزد به‌عنوان یک تشکل مردم‌ نهاد صنعتی و معدنی متشکل از انجمن‌های تخصصی همگن دارای مجوز است و در اداره ثبت شرکت‌ها هم ثبت و هم‌اکنون در پارک علم و فناوری اقبال یزد مستقر است.
هم اکنون خانه صمت ، دبیری کارکروه پایش، ارزیابی و رصد مستمر اجرای مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان را بر عهده دارد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.