به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی پنجشنبه ‌شب در امامزاده جعفر (ع) یزد افزود: با وجود برخی انتقادات و ضعف هایی که وجود دارد برای برون رفت از مشکلات باید از تمام ظرفیت های کشور استفاده کرد.
وی با بیان اینکه ایران کشوری ثروتمند و قابلیت های خوبی در بخش های مختلف دارد، بر ضرورت برنامه ریزی و استفاده درست از آنها در راستای توسعه متوازن کشور و به کارگیری مطلوب منابع به عنوان یک ضرورت در شرایط کنونی تاکید کرد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولات از تمام قابلیت های کشور در برنامه ای دقیق و مشخص استفاده کنند قطعا تهدید و تحریم های دشمنان نمی تواند به کشور آسیب وارد کند.
زاکانی با اشاره به اینکه تمام مشکلات کشور ناشی از تحریم نیست خاطر نشان کرد: اگر با همدلی و همکاری خالصانه، با برنامه ریزی مدون بر اساس ظرفیت های کشور اقدام شود بدون شک هر تحریمی را بی‌ اثر می کند.
وی، توزیع نامناسب ثروت در جامعه را یکی از ضعف ها و از جمله معضلات کشور برشمرد و از مسئولان برای نظارت عالیه بر امور اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی بر اساس مقررات کشور تاکید کرد .
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بروز و ظهور فساد اقتصادی در کشور موجب معضلات بزرگی شده است، باید مسئولان بر حسب وظیفه نسبت به ارتقای نظارت ها و برخورد با سوء استفاده کنندگان اقدام کنند.
زاکانی تصریح کرد: برخورد با فساد در شکل های مختلف و حوزه اقتصادی جزو مطالبات مردم از مسئولان اجرایی در بخش های مختلف است که باید رسیدگی و موجب جلب اعتماد جامعه شوند.
این فعال سیاسی به اهمیت رابطه صمیمی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و بیان داشت: از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی در کتار نقش رهبر دینی، مکتب، حضور و همکاری مردم و بصیرت آنهاست.
زاکانی تصریح کرد: رابطه میان مردم و مسئولان، وجود بینش ، بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان جزو اساسی ترین راه ها برای شکست توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی است.
وی به شناخت فتنه ها و بهره گیری از تجارب گذشته در برخورد با مسائل به عنوان یک وظیفه توسط مردم و مسئولان اشاره کرد و از آحاد مردم خواست تا با حفظ وحدت برای تحقق اهداف نظام تلاش کنند.
این فعال سیاسی در سفر به یزد در جمع اعضای مجمع عالی بسیج استان و همچنین مربیان و دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی مدارس یزد سخنرانی داشته است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.