به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این برنامه ها به صورت مردمی و با همکاری تشکل ها و همراهی مسئولان در محل های مختلف برگزار می شود.
وی ادامه داد: رویکرد برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی بر تبیین اهداف و آرمان های نظام و نشان دادن دستاوردهای 40 ساله است که به نحو مناسب ارائه می شود.
این مسئول بر همکاری رسانه های گروهی برای بیان ثمرات نظام و دمیدن روحیه امید و نشاط در بین مردم و به خصوص جوانان تاکید کرد که موجب ناامید جبهه استکبار می شود.
فخرالدینی همچنین از تشکیل ستاد دهه فجر در تمام شهرستان های استان و فعالیت 30 کارگروه خبر داد که با حضور مردم و مسئولان راه اندازی و وظایف را انجام می دهند.
همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: تاکنون جلسه های ستاد دهه فجر با حضور بخش های مختلف در استان تشکیل و مشغول انجام وظیفه هستند.
سعید زارع به برنامه های یوم الله نهم دی در استان اشاره کرد و افزود: افزون بر 500 برنامه در بخش های مختلف پیش شده و به همین مناسبت در روز یکشنبه نهم دی از ساعت 7:30 الی 9 صبح در حظیره مراسمی برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: حضور مردم یزد در برنامه های نهم دی و سالگرد انقلاب اسلامی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های استکبارجهانی دارد.
در این نشست خبرنگاران، سوالات خود را در خصوص برنامه های نهم دی و دهه فجر و ضرورت انجام فعالیت های تبیینی، بصیرتی و اطلاع رسانی مطرح کردند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.