مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مستندی از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو تهیه و پخش می شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌زاده در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: کل برنامه ها را در چند برنامه چهل گانه تدوین کرده ایم که از جمله آنها می‌توان به چهل جشن کتاب، جشن امضای باشگاه های کتابخوانی، تجلیل از چهل هنرمند ، چهل نویسنده ، چهل نمایگاه نشر و کتاب را نام برد. 

وی گفت: تهیه مستند یاران یزدی به عنوان برنامه شاخص دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو و روایت به لهجه یزدی مستند تهیه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رونمایی از صوت ها و تصویرهایی که در آرشیو انقلاب اسلامی وجود دارد و همچنین عکس هایی که توسط عکاسان انقلاب تهیه شده است از دیگر برنامه هاست.

وی افزود: امسال تمامی برنامه ها و رویدادهای فجر را با برش استانی همراه کرده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب امسال به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در سطح کشور است که ما نیز در استان با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برنامه های ویژه ای را طراحی کرده ایم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.