پیمان یزد نوشت: استان فرهنگی و صنعتی و کویری و ثروتمند و کم جمعیت یزد به دلیل سیاست های اجرایی غلط گذشته، سخت درگیر مشکلات عدیده ای شده که یکی از آنها بی آبی می باشد.
یزد، دروازه جنوبشرق ایران است و نیازمند یک مدیریت قوی و کاردان و باتجربه، که بتواند بدون «پول» و «آب» و «نیرو»؛ «سنگ» و «آب» و «خشت» این استان را مدیریت، ویرانی و سوء مدیریت ها و خرابی های گذشته را اصلاح و مرمت کرده و جلوی توسعه صنعتی استان را گرفته و قدمی در راه تبدیل یزد به قطب سلامت و گردشگری بردارد، همین.
استان یزد به جز «راه» و نیروگاه های «خورشیدی» و «بادی» و یک مدیریت قوی هیچ چیز دیگری نمی خواهد، حتی آب؛ چرا که میشود آبی که هست را به درستی مدیریت کرده و با آن یزد و مردمانش را از وضعیتی که هست نجات داد.
آقای رئیس‌جمهور! یزدی که در طول تاریخ با کمبودها و بی آبی و خشکسالی ساخته و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است، به مدیر دلسوز و کاردانی نیاز دارد، که عاشق این خاک و مردمش باشد، و برایش اردکان و بهاباد و خاتم و ابرکوه و تفت و اشکذر و مهریز هیچ فرقی نداشته و تفاوتی نکند.
آقای رئیس‌جمهور! به وزیر محترم کشور بفرمایید استانداری را برای یزد انتخاب کند، که استاندار یزد باشد و در خدمت مردم، و نه فقط استاندار اردکان؛ و بداند که 19D یعنی «آب» و آینده و رفاه استان.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.