سیدمحمد رستگاری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 20 نفر در این واحد اشتغال دارند افزود: در یک شیفت کاری افزون بر 2.5میلیون بطری محلول ضدعفونی تولید و در کشور توزیع می شود.
وی به اهمیت بهره گیری از کادر متخصص و اعضای هیات علمی دانشگاه برای تولید محصول با کیفیت اشاره و از حمایت دولت و مسئولان این شهرستان برای حضور بخش خصوصی تاکید کرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه های لازم برای جلب بخش خصوصی و سرمایه گذاری برای فعالیت های صنعتی و تولیدی جزو اولویت های مهم این شهرستان است .
رستگاری اظهار داشت: هدف دولت که با همکاری و پیگیری مسئولان انجام می شود، ایجاد زمینه های لازم برای جلب مشارکت همگان در سرمایه گذاری و تولید بیشتر است.
وی با بیان اینکه تاکنون به خاطر موقعیت جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی مهریز کارهای زیربنایی خوبی برای حضور بخش خصوصی در تولید و اشتغال انجام شد، تصریح کرد: جای کار زیادی هنوز در شهرک های صنعتی منطقه وجود دارد.
هم اکنون پنج شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغالزایی افزون بر چهار هزار نفر در این شهرستان وجود دارد و در شهرک های هرفته و یزدمهر که در کنار جاده اصلی تهران، بندرعباس قرار دارد، زیر ساخت های خوبی توسط دولت برای سرمایه گذاری فراهم شده است.
شهرک صنعتی مهریز در 20 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد که به دلیل نزدیکی به یزد مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در کنار جاده شمال به جنوب می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
سهولت دسترسی به جاده اصلی، وجود نیروی انسانی متخصص، معافیت مالیاتی ، ارزانی زمین و وجود زیرساخت های کامل شهرک را به مکان مناسبی برای احداث کارخانه های جدید تبدیل کرده است .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.