به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری ، شنبه شب درنشست ستاد راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: هنوز نسل جوان به خوبی با زوایای انقلاب و نظام انقلابی و اسلامی آشنا نیست.
وی ادامه داد: باید در جشن های سالگرد انقلاب به نحو مناسب خاطرات آن دوران و همچنین دستاوردهای 40 ساله برای همگان و نسل جوان به صورت مناسب بیان شود.
امام جمعه به اهمیت جلب مشارکت همه در انجام برنامه ها و همچنین توجه به معنویت و حفظ قداست آن به عنوان یک تکلیف اشاره کرد و همکاری مردم و مسئولان را خواستار شد.
همچنین سرپرست استانداری یزد گفت: جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و به صورت مردمی در راستای تبیین دستاوردهای نظام در 40 سال گذشته برگزار شود.
محمدعلی طالبی افزود: ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید توسط آحاد مردم و جوانان و با جلب مشارکت همگان بنحو مناسب انجام شود.
وی ادامه داد: بهره گیری از فضای مجازی برای اطلاع رسانی برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که اهمیت دارد و باید مسئولان به آن عنایت داشته باشند.
این مسئول به اهمیت سوق دادن برنامه های دهه فجر در راستای خدمات رسانی به قشرهای ضعیف جامعه اشاره کرد و از بحش های مختلف همکاری و پیگیری خواستار شد.
طالبی خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد انقلاب اسلامی امسال در مقایسه با سال های گذشته اهمیت بیشتر دارد بنابراین باید با همکاری دستگاه های مختلف دولتی و بخش خصوصی انجام شود.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک وظیفه دینی و انقلابی است و باید همه مردم و مسئولان همکاری کنند.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: به کوری چشم دشمنان و معاندان، ملت ایران با درک شرایط حساس منطقه و جهان امسال مراسم دهه فجر را نسبت به گذشته خیلی باشکوه برگزار می کند.
وی تصریح کرد: مردم باید خود همانند اوایل پیروزی انقلاب در برگزاری ویژه برنامه های آن دخالت کنند و موجب اقتدار نظام در عرصه مختلف و عامل شکست استکبار شوند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم به اهمیت جلب مشارکت مردم و تشکل ها در انجام برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: دهه فجر و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قداست و اهمیت زیادی برخوردار است و قطعا امسال نسبت به گذشته باشکوه تر برگزار می شود.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و 10 ستاد اصلی دهه فجر در سطح این استان تشکیل و فعالیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.