به گزارش ایرنا 'محمد محامدی' با حضور در جمع محیط‌بانان این دهستان، ساعاتی از بلندترین شب سال را در کنار تلاشگران و همیاران این عرصه گذراند و با پاسبانان محیط ‌زیست گفتگو و از مشکلات و ناگفته‌هایشان با خبر شد.
فرماندار تفت در این دیدار با تقدیر از فعالیت محیط‌بانان در تمامی سال خاطرنشان کرد: در این شب که جایگاه ویژه‌ای برای ایرانیان دارد عده‌ای از هم‌وطنان به ‌جای حضور در کنار خانواده، در حال خدمت‌رسانی و حفاظت از منافع کشورمان در جایگاه‌های مختلف هستند و شایسته است همواره از تمام عزیزانی که خدمت به مردم اولویتشان بوده یاد کنیم و قدردانشان باشیم.
محامدی بابیان اینکه محیط‌ زیست از سرمایه‌های ملی هر کشور و هر منطقه محسوب می‌شود، بر تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌ خصوص یگان حفاظت محیط ‌زیست در حفاظت هر چه بیشتر از محیط ‌زیست تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه حفظ محیط‌ زیست یک وظیفه ملی است، بر برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب به‌ منظور جلوگیری از صدمه زدن به محیط ‌زیست و فرهنگ‌سازی برای حفاظت از آن تأکید کرد.
فرماندار تفت با قدردانی از زحمات محیط‌بانان در این فصل سرما افزود: مأموران و محیط‌بانان محیط ‌زیست جزو سخت‌کوش‌ترین افراد جامعه هستند که در کوه، دشت، گرما و سرما از محیط‌ زیست حفاظت می‌کنند.
در ادامه این برنامه هر یک از محیط‌بانان به بیان خاطرات و مشکلات و دغدغه‌های شغلی خود پرداختند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.