به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز یکشنبه در بازدید از این هنرستان افزود: لازم است با نگاه ویژه به این مجموعه به ‌عنوان هنرستان هنرهای زیبای شهرستان نگاه شود ، و شرایط امکانات آن نیز بهبود یابد.
وی با تأکید بر اینکه هنرجویان و هنرمندان روح جامعه را التیام می‌بخشند، رسالت هنر را تلطیف فضای جامعه و بیان دردها و مشکلات مردمی به زبان و ادبیات روز و جامعه ‌پسند عنوان کرد.
معاون فرمانداری اردکان با اشاره به سوابق شهرستان در علم و اندیشه و هنر، نیروی انسانی زبده و ورزیده را بالاترین افتخار و پتانسیل برشمرد.
کرمانیان یادآور شد: این شهرستان از دیرباز نیروهای علمی زیادی را در سطوح مختلف علمی تحویل جامعه جهانی و ملی داده که هریک دارای نام و آوازه هستند.
وی بیان داشت: هنرمندان یکی از گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم هستند و به ‌دلیل اثرگذاری بالای آنان در امور و مناسبت‌های مختلف باید ارج نهاده شوند.
معاون فرماندار اردکان تعداد جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری شهرستان را ناکافی دانست و پیشنهاد کرد که با راه‌اندازی نمایشگاه آثار هنری هنرجویان این مجموعه با معرفی هنرمندان به جامعه، امکان استعدادیابی و جذب علاقه ‌مندان به فعالیت‌های هنری فراهم شود.
معاون فرمانداری اردکان اظهار داشت: فرمانداری حتی‌الامکان در امور آموزشی به مجموعه‌های هنری و فرهنگی کمک خواهد کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های ایجادشده، حوزه هنری شهرستان به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.