به گزارش ایرنا، سعید زارع عصر روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مهریز افزود: اکثر نسل جوان در جریان دستاوردهای نظام در 40 سال گذشته نیستند و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ثمرات انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: باید در قالب برپایی نمایشگاه ها و سخنرانی مردم و به خصوص نسل جوان را در جریان توطئه های دشمنان و همچنین فعالیت های موفقیت آمیز نظام اسلامی قرار داد.
همچنین امام‌ جمعه مهریز گفت: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی، جذاب و با رعایت موازین دینی و انقلابی و مشارکت همگان برگزار شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: باید مردم و جوانانی که دوران دفاع مقدس و موفقت های 40 ساله نظام را ندیده اند در جریان مسائل قرار دهیم تا توطئه دشمنان خنثی شود.
در ادامه فرماندار مهریز به اهمیت بصیرت افزایی نسل چهارم بعد از انقلاب اسلامی و جوانان اشاره کرد و از دستگاه های فرهنگی و رسانه های گروهی در این خصوص همکاری خواستار شد.
سید محمد رستگاری افزود: برگزاری نمایشگاه برای نشان دادن توانمندی های بخش‌ دولتی و غیر دولتی و همچنین واحدهای اقتصادی می تواند نسل جوان را در جریان ثمرات نظام قرار دهد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.