به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، احمد جمالی در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد اظهار داشت : هم زمان با تدوین فرصت های سرمایه گذاری در استان ها، تعریف و معرفی یک برند خاص در حوزه سرمایه گذاری نیز می تواند به فرایند بازاریابی تامین منابع مالی کمک کند و آن را تسریع بخشد.
وی به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات شاخص این مرکز که در سطح ملی اثرگذار بود، پیگیری کامل و مستمر برای رفع مشکلات قانونی و اداری در فرایند سرمایه گذاری در نیروگاه های خورشیدی است.
مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ادامه داد: این موضوع موجب شد موانع سرمایه گذاری این حوزه رفع و یزد به استان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی در این حوزه تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد هم در این نشست گفت: برنامه های مناسبی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی تدوین و در دستور کار مرکز خدمات سرمایه گذاری قرار گرفت که هدف ما تبدیل آن به مرکز گفتمان سازی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است.
علی زینی وند همچنین از تشکیل کارگروهی در استان برای تعریف و نهایی کردن برند افتصادی گردشگری استان به منظور ترویج هماهنگ آن در سطح ملی و بین المللی خبر داد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد هم در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تدوین فرصت های سرمایه گذاری گفت: تاکنون 30 فرصت سرمایه گذاری شناسایی و مورد تائید سازمان سرمایه گذاری قرار گرفت.
علی نمازی افزود : تاکنون پنج پروژه نیروگاه خورشیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان به بهره برداری رسیده است.
مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در نیمه دوم سال 1395 راه اندازی شد و توانست نسبت به تحقق 125 درصدی اهداف تعیین شده برای استان در حوزه جلب سرمایه گذاری خارجی در سال 1396 اقدام کند که از این لحاظ جزو 10 استان برتر است.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.