به گزارش ایرنا، این دانشجویان به همراه امیر ترقی نژاد مدرس خود در این بازدید و در نشست مشترک با کارکنان ایرنا با نحوه تهیه، تولید و انتشار خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی آشنا شدند.
کاظم شاملو رییس ایرنا مرکز یزد در این بازدید در خصوص نحوه اطلاع رسانی و موضوع دروازه بانی خبر مطالبی بیان کرد و به پرسش های دانشجویان درباره این رسانه پاسخ داد.
ایرنا به‌ عنوان تنها خبرگزاری رسمی ایران همواره بر پایه رسالتی که بر عهده دارد نسبت به برگزاری میزگردهای مختلفی باهدف ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی جامعه اقدام می‌کند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1313 خورشیدی بانام
«آژانس خبری پارس» به‌عنوان ششمین خبرگزاری جهانی سال 1313 تاسیس شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 60 به نام خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر نام یافت.
ایرنا در گذشته با انتشار اخبار به صورت تلکس آن را در اختیار روزنامه ها، رادیو و تلویزون قرار می داد؛ با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی، این خبرگزاری متناسب با تغییرات متحول شد و با تشکیل سایت به صورتی فراگیر و بدون واسطه روزنامه ها، در بین مردم نفوذ پیدا کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیش از هشت دهه فعالیت، علاوه بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری رسانه‌های داخلی و خارجی است.
هم‌اکنون فراورده‌های ایرنا به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیولی، روسی، اردو، آلمانی و فرانسوی تولید و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.