به گزارش ایرنا، فرماندار ابرکوه یکشنبه‌شب در نشست مشترک با سرمایه‌گذاران چینی گفت: مجموعه شهرستان آمادگی دارد، تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری را برای متقاضیان فراهم و مجوزهای لازم را در سریع‌ترین زمان صادر کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.
محمدکاظمی نسب ، حمایت از سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا را ازجمله سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و یادآور شد: تمایل سرمایه‌گذاران چینی برای حضور در بخش فولاد ، فرایند بسیار تأثیرگذاری در راستای توسعه ، اشتغال و پیشرفت این شهرستان دارد.
وی بیان کرد: زیرساخت‌های توسعه برای سرمایه‌گذاری در ابرکوه فراهم است و از حضور سرمایه‌گذاران خارجی به‌ویژه برای توسعه بخش صنعت و ایجاد اشتغال با همکاری دستگاه‌های مرتبط استقبال می‌کنیم.
کاظمی نسب با اشاره به ظرفیت‌های ابرکوه در بخش‌های مختلف افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این منطقه شامل معادن و جاذبه‌های متعدد و متنوع گردشگری است که زمینه مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی خواهد بود.
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: ابرکوه در مسیر راه‌های چند استان معدنی ، کشاورزی و صنعتی قرار دارد و بدون شک هیات سرمایه‌گذار خارجی می‌تواند با حضور خویش در راستای توسعه و اشتغال این شهرستان فعالیت کند.
رئیس کارگروه اشتغال ابرکوه در ادامه اظهار داشت: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها، بسترها و شرایط لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کنیم تا از این مسیر شاهد رونق اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا در این جلسه اعضای هیات چینی بر گسترش زمینه‌های سرمایه‌گذاری در تأسیس کارخانه فولاد ابرکوه در چهار مرحله تأکید کردند که در فاز نخست آن زمینه اشتغال 100 نفر به‌طور مستقیم فراهم خواهد شد.
کاظمی نسب در ادامه با تأکید بر اینکه این شهرستان 2 ناحیه صنعتی و یک شهرک صنعتی دارد، خاطرنشان کرد: در این مراکز حدود 70 واحد تولیدی ازجمله صنایع کاشی و سرامیک ، مجتمع آهن، فولاد و فرآورده‌های لبنی مستقر است که ازجمله ظرفیت‌های شهرستان را تشکیل می‌دهد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.