به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در بازدید از چند کارگاه تولیدی در گفت‌وگو با جوانان شاغل افزود: همه امکانات بدون موازی کاری باید همسو با برنامه‌های دولت برای ایجاد شغل مناسب فراهم شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در جوانان برای کار، کمک به دولت و مسئولان برای تولید و رونق اقتصادی ، ادامه داد: مسئولان زمینه جلب مشارکت بخش خصوصی را در فعالیت‌های اقتصادی فراهم کنند.
امام‌جمعه مهریز با اشاره به اینکه تولید و اشتغال موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: موضوع ایجاد شغل برای جوانان از چنان اهمیتی برخوردار است که همت جمعی را طلب می‌کند.
محی‌الدینی همچنین از جوانان خواست با امید به آینده و توکل به خدا برای موفقیت خود و مردم ایران تلاش کنند و باروحیه انقلابی و همت جهادی تمام سختی‌ها را پشت سر بگذارند.
در این بازدید جوانان شاغل در واحدهای مورد بازدید پیگیری مشکل نقدینگی، حمایت معنوی و همراهی مسئولان را در انجام طرح‌های موردنیاز خواستار شدند.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.