به گزارش ایرنا علیرضا جدیدی اردکانی روز یکشنبه در نشست با مدیران و رؤسای ادارات شهرستان افزود: تحرک و چابکی بیش‌تری از مدیران برخی ادارات مورد انتظار است.
وی اضافه کرد: مدیریت شهرستان در تعامل و همکاری با مدیرانی که در امور محوله کوتاهی کنند تجدیدنظر خواهد کرد، چراکه تبعات آن به مردم می‌رسد و کوتاهی‌ها در کارنامه مجموعه مدیریتی ارشد شهرستان لحاظ می‌شود.
جدیدی اردکانی تصریح کرد: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تلاش مدیران باید بر رفع مشکلات مردمی و پرهیز از کم‌کاری‌های احتمالی استوار باشد و در این راستا ضمن جلب رضایت هرچه بیش‌تر مردم، برخی از اداراتِ دچار روزمرگی و بی‌تحرکی را از این وضعیت خارج خواهیم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه فضای حقیقی و مجازی شهرستان به‌ صورت دائم توسط مجموعه مدیریتی شهرستان رصد می‌شود، افزود: بسیاری از توقعات مردمی که در رسانه‌ها منعکس می‌شود به‌جاست و مدیران باید فعالیت بیش‌تری از خود نشان دهند.
معاون فرماندار اردکان به مباحث اخیر درفضای مجازی شهرستان اشاره کرد و گفت: پی‌گیری‌های فرمانداری اردکان از وزارتخانه‌های مختلف، لزوم تلاش و فعالیت جدی‌تر مدیران ادارات در موضوعات مختلف را تأیید کرده است.
جدیدی اردکانی بیان داشت: تأمین دستگاه ماموگرافی، MRI و نیروی متخصص بخش رادیولوژی در سفرهای ماه‌های گذشته به پایتخت و دیدار با مسئولان ارشد وزارتی انجام شده و به‌زودی مشکلات این حوزه مرتفع می‌شود.
وی ، وضعیت حمل‌ونقل عمومی و درخواست‌های مردمی برای نوسازی و بهسازی ناوگان را از دیگر مسائلی دانست که به‌ دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب و پی‌گیری جدی‌تر از سوی مدیریت حمل‌ونقل شهری، معطل مانده و فرصت استفاده تسهیلات نیز از دست رفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان بیان داشت: به عنوان نمونه در دیدار با رئیس گروه ایران ‌خودرودیزل، مشخص شد که مبلغ اندک اولیه برای تحویل خودروهای جدید تأمین نشده، درصورتی‌که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرستان، امکان رفع این مشکل برای بهره‌مندی شهروندان وجود داشته است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.