به گزارش ایرنا محمد صالح احمدی، روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در اردکان افزود: یکی از رمزهای مهم موفقیت در توسعه بخش های مختلف، برنامه ریزی دقیق در حوزه تأمین و آموزش منابع انسانی است.
وی اضافه کرد: آموزش های علمی کاربردی، آموزش هایی است که با هدف ارتقاء و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت، ارتقای سطح دانش شاغلان، افزایش بهره وری و ... انجام می شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز اردکان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو از تلاش‌های صورت گرفته برای کسب این موفقیت‌ها قدردانی و بر ادامه این مسیر تاکید کرد.
داود عندلیب گفت: دانشجویان برتر در زمینه‌های ساخت تابلو برق صنعتی و دستگاه آزمایشگاه ماشین برای مصارف دانشگاهی، طراحی و ساخت تابلو برق هوشمند و قفل الکتریکی هوشمند، طراحی و ایجاد اپلیکیشن نهج‌البلاغه به سه زبان و اپلیکیشن حسابداری موج فعالیت داشتند.
وی در پایان از حمایت خانواده‌ها و همراهی آن‌ها با دانشجویان این مرکز تشکر و قدردانی کرد.
دراین آیین از محمد فتاحی، علیرضا افخمی و عباسعلی ملاحسینی به‌عنوان دانشجویان برتر دانشگاه علمی کاربردی مرکز اردکان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
هم اکنون 23 مرکز علمی کاربردی شامل 15 مرکز دولتی، سه مرکز عمومی، سه مرکز خصوصی و 2 مرکز وابسته در استان فعال است و افزون بر 6 هزار دانشجو در 150رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مراکز تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.