جواد میر بهبودی روز شنبه در حاشیه نشست با مشاوران فرماندار خاتم در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید توجه خاصی به جایگاه زنان دارد و در این دولت جایگاه بانوان ارتقاء یافته نیاز است که مشاورین بانوان فرماندار در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشاوران فرماندار باید شناسایی زنان توانمند و بهره مندی از توانایی بانوان موفق در حوزه های مختلف را مد نظر قرار دهند و برای بالا بردن میزان مشارکت بانوان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی تشکل هایی در حوزه زنان در سطح شهرستان ایجاد کنند.
میربهبودی یادآور شد: باید شرایط مناسبی برای حضور این قشر در جامعه در راستای پیشبرد اهداف جامعه فراهم کنند و به خواسته های زنان شهری و روستایی جهت ارتقاء سطح توسعه شهرستان اهتمام ورزند.
در ادامه مشاور بانوان فرماندار خاتم در این زمینه افزود: زنان این شهرستان از توانایی بالایی برخوردارند و باید ضمن شناسایی توانایی های بالقوه آنها در جهت شکوفایی آنها اقدام لازم صورت گیرد.
فاطمه چاکری زاده همچنین از زنان این شهرستان به عنوان زنانی پرکار و کارآفرین یاد کرد و اظهار داشت: برخی از این زنان حتی در سطح کشوری نیز حرفی برای گفتن دارند.
شهرستان 40 هزار نفری شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از سطح شهر یزد قرار گرفته است.
7534/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.