به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد رضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به اینکه خوی استکبار، تحریم و تهدید است افزود: برای خنثی کردن اهداف شوم دشمنان باید مردم و مدیران به وظایف دینی و انقلابی خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه استکبارجهانی از تمام امکانات و ابزارها به خصوص شبکه های اجتماعی برای زیبا نشان دادن چهره خود در پیش ملت ها استفاده می کند اظهار داشت: باید چهره واقعی استکبار را شناخت و در برابر او موضع گیری کرد.
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال واژگون نشان دادن حقایق عالم به نفع خود و حامیان جهانی و منطقه ای هستند بر هوشیاری مسئولان تاکید کرد.
مدرسی به روز 16 آذر، روز دانشجو و نقش دانشگاهیان در انقلاب اسلامی به خصوص عدالت خواهی و استکبارستیزی اشاره کرد و از آنها خواست مواظب ترفندهای مخالفان نظام باشند.
امام جمعه موقت یزد به نقش مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین توجه به گسترش فرهنگ نماز در جامعه و بین مردم و جوانان اشاره کرد و خواستار همکاری همگان برای اجرایی شدن آن شد.
همچنین قبل از خطبه های نمازجمعه یزد حجت الاسلام محمد مهدی حرزاده مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در خصوص روز دانشجو سخنرانی کرد.
نمازجمعه در 28 محل در استان یزد اقامه می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.