به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر پنجشنبه در نشست کارگروه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی سالگرد پیروزی انقلاب شهرستان ابرکوه افزود: امسال جشن 40 سالگلی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار داشت : استکبار جهانی با تلاش خود برای کم ‌رنگ کردن انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند و حتی در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس و برون ‌مرزی شکست خورد و توطئه‌هایش نقش بر آب شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بابیان اینکه جشن چهل‌سالگی انقلاب باشکوه خاصی و مردمی برگزار می‌شود، افزود: مهمترین رسالت ما در این برهه مهم تبیین دستاوردها و کارنامه چهل ‌ساله انقلاب است.
فخرالدینی با تأکید بر اینکه اکنون کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد، تصریح کرد: اکنون باید به‌طور دقیق دستاوردهای مهم و کلیدی انقلاب را تبیین کنیم ، چراکه در این زمینه دشمن به دنبال تحریف دستاوردهاست تا مردم را از نظام اسلامی بدبین و جدا کند.
این مسئول فرهنگی استان ادامه داد: پاسخ به شبهات، تبیین گفتمان انقلاب ، باز خوانی شعارهای انقلاب ، بررسی نقش بی‌بدیل مردم و ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب ، استمرار و بالندگی نظام اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است باید به ‌عنوان محور سیاست‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت بخش‌ها و کارگروه ‌های ستاد جشن‌های 40 سالگی انقلاب،یادآور شد : افزون بر سه هزار برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی در استان پیش‌بینی‌شده است .
امام‌جمعه ابرکوه هم در این نشست گفت: آنچه برای همه مهم و هدف است ، استمرار پاسداشت انقلاب در همه زمینه‌هاست .
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ، بزرگترین معجزه قرن بوده و آیینه تمام نمای تمام اسلام و هویت ملت‌های مسلمان است.
وی افزود : گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب با نگاهی دیگر به معنای شکرگزاری به پیشگاه خداست و چهل سال صرف دفع دسیسه های دشمنان نظام شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: دشمن چهل سال تمام ترفندهای خود را در زمینهٔ های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی به کار برد آنچه که خط قرمز بر دسیسه های دشمن کشید، خداوند متعال بود.
وی تاکید کرد: باید به نسل سوم و چهارم انقلاب این نکته را تاکید کنیم، نظام و انقلاب به بهای خون پاک صدها هزار شهید و از بهترین گلهای پرپر شد به دست آمد .
همچنین فرماندار ابرکوه در این نشست با بیان اهمیت و ضرورت گرامیداشت 40 سالگی انقلاب خاطرنشان کرد: دنیا بر اساس تفکر و اندیشه مکتب های مختلف فکری قرار دارد که برای خود حکومت هایی را به وجود آورده اند .
محمد کاظمی نسب افزود : با بررسی هایی که شد دولت ها و حکومت ها نتوانسته اند نظر مردم را جلب کنند و عموما مردم ناراضی هستند ،دنیا به شدت نیازمند نظام اجتماعی برخواسته از تفکر شیعی و ائمه اطهار است.
وی ادامه داد: قانون اساسی ایران، اصولی دارد که یکی از مهمترین قوانین جهانی است و با این قانون و تقویت آن شاهد تداوم انقلاب و پیروزی نهایی که قرآن وعده داده است باشیم.
وی اظهار داشت :انتظار داریم به مناسبت چهل سالگی انقلاب، هر کار گروه برنامه های خلاق و ابتکاری خود را اجرا و در دستور کار قرار دهد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.