به گزارش ایرنا، در این میزگرد محمدحسین غنمیمت معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان و علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی، مهدی زارع رئیس سورای اسلامی شهر، حامد شیشه بری کارشناس امور عمرانی فرمانداری و سید محسن حجازی کارشناس بخشداری مهریز حضور داشتند.
همچنین، سید علی کارآموز مدیر آموزش و پرورش، سید مهدی سیدی رئیس اوقاف و امور خیریه، عبدالرسول یزدی مسئول حمل و نقل شهرداری، منصور زارع کارشناس توانبخشی و حسین دهقان، علیرضا زارع خورمیزی، سید محسن طباطبایی و حمیده حیدری از جامعه معلولان جزو شرکت کنندگان در میزگرد بودند.
در این میزگرد که به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) برگزار شد شرکت کنندگان با بررسی موضوع و طرح دیدگاه های خود به ارائه راهکارها برای حل مشکل پرداختند.
مشروح مطالب میزگرد روزهای آینده در تارنمای ایرنا یزد منتشر می‌شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد و هزار و 300 معلول از خدمات بهزیستی این شهر استفاده می کنند.
ایرنا به‌عنوان تنها خبرگزاری رسمی ایران همواره بر پایه رسالتی که بر عهده دارد نسبت به برگزاری میزگردهای مختلفی باهدف ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی جامعه اقدام می‌کند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1313 خورشیدی با نام «آژانس خبری پارس» به‌عنوان ششمین خبرگزاری جهانی تأسیس شد و در بیش از هشت دهه فعالیت، علاوه بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری رسانه‌های داخلی و خارجی است.
هم‌اکنون فراورده‌های ایرنا به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیولی، روسی، اردو، آلمانی و فرانسوی تولید و در اختیار مخاطبان گذاشته می‌شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.