به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد ، علی نمازی در نشست اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: در شرایط کنونی سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالاست و هر شهروندی به امکانات و تجهیزات روز اطلاع رسانی مجهز است و خود را شهروند خبرنگار معرفی می کند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به روز باشند و همگام با دنیای رسانه ای و عصر اطلاعات حرکت کنند.
این مسئول یادآور شد: امروز برخی افراد دانسته یا ناآگاه در فضای مجازی شایعاتی را منتشر می کنند که خدمات و تلاش های یک مدیر یا یک مجموعه تلاشگر را به زیر سئوال می برد .
نمازی با اشاره به نقش اثر گذار روابط عمومی ها در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات تصریح کرد: در شرایط کنونی، این نهاد باید نقش خود را در ارتباطات و اطلاع رسانی عملکرد سازمانی، همکاری های رسانه ای، فضای مجازی، اینترنت و غیره به خوبی ایفاء کنند.
وی تاکید کرد: شرایط فعالیت امروز روابط عمومی ها به دلیل قرار گرفتن در عصر انفجار اطلاعات و گسترش رسانه ها، سایت و فضای مجازی با گذشته خیلی متفاوت است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در بخش دیگری از سخنانش نقش روابط عمومی ها را در تصمیم سازی، کمک به ارتقاء جایگاه و رفع مشکلات سازمانی یادآور شد.
وی تاکید کرد: این نهاد برای دستیابی به جایگاه مهم خود نیز باید توانمندی ها را به منصه ظهور برسانند و پویایی خود را حفظ و اعتماد سیستم را به خود جلب کنند.
نمازی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مدیران کاربلد و توانمند را حمایت و همراهی کنند گفت: همچنین حمایت از روابط عمومی بخشی از اعمال مدیریت است و روابط عمومی توانمند و قوی و داشتن اطلاعات موثق و به روز، بزرگترین سرمایه یک سازمان است.
وی نقش درون و برون سازمانی روابط عمومی ها را یادآور شد و اظهار داشت: این نهاد با عملکرد صحیح خود می تواند شان و جایگاه سازمانی خود را ارتقا دهد و حفظ کند و در صورت درست عمل نکردن می تواند عکس این قضیه نیز اتفاق بیفتد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، نقش آن را در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و توانمندسازی آنان یادآور شد و گفت: نقش این شورا در رصد و بررسی توانمندی دستگاهها مهم است.
نمازی اضافه کرد: همچنین لازم است شورا در مسائل فراتر از مباحث تخصصی به حوزه های دیگری از جمله آب، سرمایه گذاری و غیره ورود کنند؛ چرا که با تحلیل و اطلاع رسانی می توان جلوی برخی اتفاقات را گرفت.
وی همچنین با تأکید بر ارتباط مستمر مدیران و روابط عمومی ها با رسانه ها و خبرنگاران یادآور شد: انتقاد سازنده و صحیح به رشد و تعالی سازمان کمک می کند و باید مورد حمایت قرار گیرد؛ اما باید جلوی تخریب ها و توهین ها ایستاد و با آن مقابله کرد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های شورا، تلاش برای ارتقای جایگاه ، برگزاری همایش های آموزشی و تلاش برای هم افزایی و گسترش روحیه همکاری بین روابط عمومی ها را از جمله برنامه ها و فعالیت های شورا بیان کرد.
علی صالحی نقش راهبردی روابط عمومی در دستگاه های اجرایی را یادآور شد و هماهنگی و تلاش روابط عمومی ها برای دستیابی به اهداف و جایگاه سازمانی را خوب توصیف کرد.
وی برگزاری نشست های مختلف با موضوع اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی را خواستار شد و گفـت: هیات رئیسه شورا در کنار روابط عمومی دستگاه های اجرایی ، آمادگی دارد تا به پیشبرد برنامه های سازمانی آنان کمک کند.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.