به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی پنجشنبه‌شب در همایش مسئولان دفاتر نمایندگی آستان قدس استان یزد در سالن شکیب مهریز افزود: نهادهای حمایتی محرومان باید باتدبیر لازم از موازی کاری در انجام وظایف خود پرهیز کنند.
وی ادامه داد: زمانی می‌توان به‌درستی به محرومان و افراد آسیب‌پذیر جامعه خدمت کرد که برنامه حساب‌شده باشد و به نحوی اقدام شود که شامل حال همه نیازمندان باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز خاطرنشان کرد: باید محرومانی که زیرپوشش هیچ نهاد و اداره حمایتی نیستند شناسایی و سپس با همکاری دستگاه‌ها و خیران زیرپوشش خدمات قرار گیرند.
محی‌الدینی یادآور شد: در ارائه خدمات به محرومان رعایت حرمت افراد باید مدنظر قرار گیرد و فعالیت‌ها برحسب نیاز با جلب مشارکت خیران اجرایی شود.
وی به فعالیت آستان قدس رضوی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی در راستای ارتقای سطح فرهنگ مردم و جوانان کار مهمی است.
امام‌جمعه مهریز تأکید کرد: خدمت به مردم به نحو مناسب در بخش‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی با هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی لازم است و باید ادامه یابد.
در این همایش مسائل و مشکلات و برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌های استان بررسی و بر انجام برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی تأکید شد.
مهریز 470 نفر به‌عنوان خادم یار دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دارد که از این تعداد 90 نفر فعال و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی مشغول به فعالیت هستند.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.